FAQ
Zapraszamy do zapoznania się z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania (FAQ).
Przed wysłaniem do Nas pytania poszukaj tutaj!
STATUS ZAMÓWIENIA - po zalogowaniu się do systemu sprzedaży biletów SUN FESTIVAL (bilety.sunfestival.pl), można w łatwy sposób sprawdzić status swojego zamówienia w panelu biletowym (prawy górny róg ekranu, zakładka "Zamówienia"). Przy każdym numerze zamówienia widnieje jego status. Szczegóły zamówienia można zobaczyć po wejściu w "Szczegóły".
ILOŚĆ BILETÓW W ZAMÓWIENIU – udostępniamy możliwość zakupu 6 biletów w pojedynczym zamówieniu.
ZMIANA ZAWARTOŚCI ZAMÓWIENIA – nie jest możliwa. Nie dodajemy, ani nie odejmujemy biletów w już złożonym zamówieniu.
ZMIANA TYPU BILETU – nie jest możliwa. Nie modyfikujemy już złożonych zamówień.
SPOSOBY PŁATNOŚCI - Udostępniamy jeden sposób płatności jakim jest:
PayU (online)
PONOWIENIE NIEUDANEJ PŁATNOŚCI – link znajduje się w mailu przesłanym po wybraniu opcji dostawy i płatności (proszę szukać dokładnie we wszystkich folderach skrzynki pocztowej) oraz w panelu zamówień (szczegóły danego zamówienia). Jeśli nie masz pewności czy płatność została zaakceptowana poczekaj chwilę i sprawdź komunikaty od operatora.
ZWROT – nie udostępniamy możliwości zwrotu biletów na SUN FESTIVAL.
WIEK - wstęp na teren wydarzenia jest od 4 roku życia:
- osoby poniżej 16 roku życia mogą uczestniczyć w wydarzeniu tylko pod opieką pełnoletniego opiekuna prawnego (muszą posiadać bilet dla siebie i opiekuna lub bilet rodzinny);
- osoby w przedziale wieku 16-18 (nieukończone w dniu festiwalu) muszą posiadać pisemna zgodę opiekuna prawnego na uczestnictwo w festiwalu - formularz do pobrania tutaj.
BILETY Z INNEGO ŹRÓDŁA – nie zalecamy kupowania biletów z niepewnego źródła. Grozi to pozbawieniem kupującego gotówki na rzecz oszustów.
BILET - bilety dostępne w formie print@home, do wydruku w domu. Zadbaj o to aby jakość wydruku była wyraźna. Jeśli nie chcesz drukować biletu będziesz mógł okazać go np. na telefonie podczas kontroli wejścia na wydarzenie.
BILET RODZINNY - bilet w opcjach:
- 1+1 - umożliwia wstęp 1 (słownie jednej) osoby dorosłej + 1 (słownie jednej) osoby niepełnoletniej (dziecko w przedziale wieku 4-16 lat);
- 1+2 - umożliwia wstęp 1 (słownie jednej) osoby dorosłej + 2 (słownie dwóch) osób niepełnoletnich (dziecko w przedziale wieku 4 -16 lat).
ZAKUP BILETÓW DLA ZNAJOMYCH - system umożliwia zakup biletów dla znajomych. Dane każdego uczestnika muszą zostać podane podczas składania zamówienia.
FAKTURA – możesz wybrać czy chcesz otrzymać fakturę VAT za złożone zamówienie (nie ma możliwości otrzymania faktury za poszczególne elementy zamówienia). Jeśli opcja faktury VAT nie zostanie wybrana przy składaniu zamówienia, jej otrzymanie w późniejszym terminie będzie niemożliwe. W przypadku wybrania faktury VAT, do zamówienia wymagane jest podanie danych: nazwa na fakturze VAT (nazwa firmy w przypadku faktury na firmę lub imię i nazwisko w przypadku osoby prywatnej), NIP (w przypadku faktury na firmę), adres (adres siedziby firmy), kod pocztowy, miasto. Zmiana tych danych w późniejszym terminie jest niemożliwa.
BILET VIP - zawiera:
- osobne wejście na teren festiwalu
- wstęp na główny sektor VIP
- obsługa kelnerska
- osobna strefa sanitarna przy głównym sektorze
GODZINY OTWARCIA - bramy SUN FESTIVAL otwarte zostaną o godzinie 16:00 a zamknięte o godzinie 03:00 (w sobotę o 04:00).
ZMIANA DANYCH NA BILECIE - udostępniona zostaje jednorazowa, odpłatna możliwość zmiany danych na bilecie, dostępna w szczegółach zamówienia przy danym bilecie.
SZCZEPIENIE COVID - szczepienie nie jest wymagane.
FORMY PŁATNOŚCI PODCZAS WYDARZENIA - na terenie wydarzenia znajdować się będą specjalne miejsca - kantory w których po wpłacie dowolnie zdeklarowanej kwoty (płatne gotówką/kartą płatniczą) uczestnik otrzyma opaskę/kartę umożliwiającą dalsze płatności w punktach bar/gastro na terenie wydarzenia. Nie ma możliwości zapłaty gotówką/kartką bezpośrednio w punktach bar/gastro.
BILET PRINT@HOME - bilet można posiadać w formie wydrukowanej, lub w formie elektronicznej na telefonie.
1. Gdzie odbywa się festiwal?
Festiwal odbywa się na terenie Nadmorskiego Parku Kultury Lotnisko Bagicz
2. Gdzie mogę kupić bilety?
Bilety dostępne są na stronach https://bilety.sunfestival.pl oraz https://www.ebilet.pl/
3. Jakie będą możliwości dojazdu na teren festiwalu - autobusy miejskie, shuttle, inne?
Na festiwal można dojechać dedykowanymi busami dostępnymi na https://bus.sunfestival.pl/ , komunikacją miejską, taxi, dla osób przyjeżdżających autem mamy dedykowany płatny parking (cena za parking 50zł/doba), przygotowaliśmy również parking dla hulajnóg oraz rowerów, a także zachęcamy do przybycia pieszo deptakiem wzdłuż plaży
4. Czy pule biletów są ograniczone?
Tak. każda z puli biletowych jest ograniczona.
5. Czy, muszę mieć ze sobą dokument tożsamości?
Tak, przy wejściu na teren trzeba będzie okazać dowód tożsamości, prawo jazdy lub paszport. Można to zrobić również korzystając z aplikacji mobywatel.
6. Jakie są inne, poza polem namiotowym, sposoby noclegu podczas festiwalu?
W Sprzedaży są również pakiety VIP i premium, w których dostępne są specjalne namioty o wysokim standardzie w wersji 2 i 4 osobowej. Są to namioty z łóżkami, pościelą, stolikami, lampkami, a to wszystko w samym sercu festiwalowych wydarzeń. Na polach czekają na Was bogate strefy gastro oraz toalety i prysznice w oddzielonej od pola basic w strefie.
7. Czy na terenie festiwalu znajduje się parking?
Obok terenu będzie dostępny parking. Koszt parkingu wynosić będzie 50 zł za dobę. Parking będzie dostępny w sprzedaży na miejscu przed wejściem na teren festiwalu. Samochodami nie można wjeżdżać na pole namiotowe.
8. Czy na terenie festiwalu znajduje się depozyt?
Tak na terenie festiwalu będą dostępne depozyty. Prosimy mieć jednak na uwadze, że ich Ilość jest ograniczona.
9. Czy posiadanie karnetu pozwala na opuszczanie terenu festiwalu?
Na przestrzeń koncertową można wejść jednokrotnie w ciągu dnia, wyjątkiem są osoby z polem namiotowym, które mogą przemieszczać się między polem namiotowym, a przestrzenią koncertową do zachodu słońca.
Opuszczenie terenu wiąże się z brakiem możliwości powrotu tego samego dnia.
10. Jaki będzie system płatności na terenie festiwalu?
Na terenie wydarzenia będzie można płacić wyłącznie bezgotówkowo. Akceptowane płatności to karta/ blik.
11. Czy można zwrócić zakupione bilety?
Organizator nie umożliwia zwrotu biletu/ów zakupionych na SUN FESTIVAL. Istnieje możliwość jednej zmiany nazwiska posiadacza biletu. Zmiana jest płatna 30 zł i dostępna po zalogowaniu na konto w bileterii.
12. Czy obowiązują zniżki dla osób z niepełnosprawnościami? Czy przewidziane są dla nich ułatwienia dostępu?
Dla osób z niepełnosprawnościami nie obowiązują zniżki, nie będzie przeznaczonej dla nich przestrzeni, nie będą one również wpuszczone do fosy pod scenę. Na terenie festiwalu będą dostępne toalety dla osób niepełnosprawnych.
13. Czy na teren festiwalu można przyjechać dzień wcześniej?
Na teren festiwalu wstęp jest w godzinach odbywanie się imprezy lub pola namiotowego. Otwarcie pola namiotowego nie jest jednak jednoznaczne z otwarciem terenu festiwalu.
14. Czy na terenie festiwalu dostępne jest jedzenie?
Na terenie festiwalu będzie dostępne kilka stref gastronomicznych z różnego rodzaju kuchnią. Będą dostępne również opcje wegetariańskie.
15. Czy na teren festiwalu i pola namiotowego można wnosić jedzenie i picie?
Na teren festiwalu zakazane jest: wnoszenie napojów alkoholowych, z wyjątkiem piwa w opakowaniach nie szklanych w ilości 4 sztuki o pojemności 0,5;/szt. (tzw. czteropak) jednorazowo na osobę przy zakwaterowaniu na polu namiotowym oraz środków odurzających. Zakazane jest również wnoszenie napojów bezalkoholowych, z wyjątkiem napojów w opakowaniach plastikowych lub aluminiowych w ilości 6 sztuk o pojemności 2l/szt. jednorazowo na osobę przy zakwaterowaniu. Napoje wymienione wyżej można wnieść przy zakwaterowaniu na pole namiotowe, nie na teren festiwalu, gdzie obywają się koncerty.
W późniejszym czasie na Teren Pola Namiotowego można wnieść alkohol zakupiony wyłącznie na terenie miasteczka festiwalowego.
Na teren pola namiotowego można wnosić jedzenie. Jedzenia nie można wnosić na teren festiwalu, gdzie odbywają się koncerty.
16. Czy na teren festiwalu można wnieść aparat fotograficzny?
Na teren festiwalu można wnosić aparaty amatorskie bez wymiennych obiektywów, oraz aparaty typu instax. Wniesienie profesjonalnego sprzętu fotograficznego wymaga akredytacji dziennikarskiej. Zakazane jest wnoszenie selfie sticks.
17. Czy można wejść na teren festiwalu z psem?
Na terenie festiwalu można przebywać wyłącznie z psem przewodnikiem. Inne zwierzęta nie mogą być zabierane na teren.
18. Czy jeśli kończę po festiwalu 16 lat to mogę być tylko ze zgodą opiekuna?
Nie. Osoby w wieku między 4 a 16 rokiem życia, na festiwalu muszą przebywać pod opieką rodzica/ opiekuna prawnego bądź wyznaczonej przez nich na pisemnym oświadczeniu pełnoletniej osoby. Niepełnoletni, którzy najpóźniej w dniu rozpoczęcia festiwalu ukończyli 16 rok życia mogą przyjechać z oświadczeniem podpisanym przez rodzica/opiekuna prawnego.