FAQ

Zapraszamy do zapoznania się z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania (FAQ).
Przed wysłaniem do Nas pytania poszukaj tutaj!

STATUS ZAMÓWIENIA - po zalogowaniu się do systemu sprzedaży biletów SUN FESTIVAL (bilety.sunfestival.pl), można w łatwy sposób sprawdzić status swojego zamówienia w panelu biletowym (prawy górny róg ekranu, zakładka "Zamówienia"). Przy każdym numerze zamówienia widnieje jego status. Szczegóły zamówienia można zobaczyć po wejściu w "Szczegóły".

ILOŚĆ BILETÓW W ZAMÓWIENIU – udostępniamy możliwość zakupu 6 biletów w pojedynczym zamówieniu.

ZMIANA ZAWARTOŚCI ZAMÓWIENIA – nie jest możliwa. Nie dodajemy, ani nie odejmujemy biletów w już złożonym zamówieniu.

ZMIANA TYPU BILETU – nie jest możliwa. Nie modyfikujemy już złożonych zamówień.

SPOSOBY PŁATNOŚCI - Udostępniamy jeden sposób płatności jakim jest:

PayU (online)

Apple Pay Płatność online kartą płatniczą Google Pay BLIK Płacę z iPKO
mBank ING Bank Śląski Santander Bank PEKAO S.A. Płacę z Millennium
Alior Bank Płacę z Inteligo Crédit Agricole e-przelew Płacę z Citi Handlowy Płać z BOŚ
Przelew z Bank Nowy S.A. BNP Paribas Płacę z Getin Bank Płacę z Noble Bank Banki Spółdzielcze
Plus Bank Masterpass Nest Bank

PONOWIENIE NIEUDANEJ PŁATNOŚCI – link znajduje się w mailu przesłanym po wybraniu opcji dostawy i płatności (proszę szukać dokładnie we wszystkich folderach skrzynki pocztowej) oraz w panelu zamówień (szczegóły danego zamówienia). Jeśli nie masz pewności czy płatność została zaakceptowana poczekaj chwilę i sprawdź komunikaty od operatora.

ZWROT – nie udostępniamy możliwości zwrotu biletów na SUN FESTIVAL.

WIEK - wstęp na teren wydarzenia jest od 12 roku życia:
- osoby poniżej 16 roku życia mogą uczestniczyć w wydarzeniu tylko pod opieką pełnoletniego opiekuna prawnego (muszą posiadać bilet dla siebie i opiekuna lub bilet rodzinny);
- osoby w przedziale wieku 16-18 (nieukończone w dniu festiwalu) muszą posiadać pisemna zgodę opiekuna prawnego na uczestnictwo w festiwalu - formularz do pobrania tutaj.

BILETY Z INNEGO ŹRÓDŁA – nie zalecamy kupowania biletów z niepewnego źródła. Grozi to pozbawieniem kupującego gotówki na rzecz oszustów.

BILET - bilety dostępne w formie [email protected], do wydruku w domu. Zadbaj o to aby jakość wydruku była wyraźna. Jeśli nie chcesz drukować biletu będziesz mógł okazać go np. na telefonie podczas kontroli wejścia na wydarzenie.

BILET RODZINNY - bilet w opcjach:
- 1+1 - umożliwia wstęp 1 (słownie jednej) osoby dorosłej + 1 (słownie jednej) osoby niepełnoletniej (dziecko w przedziale wieku 12-16 lat);
- 1+2 - umożliwia wstęp 1 (słownie jednej) osoby dorosłej + 2 (słownie dwóch) osób niepełnoletnich (dziecko w przedziale wieku 12-16 lat).

ZAKUP BILETÓW DLA ZNAJOMYCH - system umożliwia zakup biletów dla znajomych. Dane każdego uczestnika muszą zostać podane podczas składania zamówienia.

FAKTURA – możesz wybrać czy chcesz otrzymać fakturę VAT za złożone zamówienie (nie ma możliwości otrzymania faktury za poszczególne elementy zamówienia). Jeśli opcja faktury VAT nie zostanie wybrana przy składaniu zamówienia, jej otrzymanie w późniejszym terminie będzie niemożliwe. W przypadku wybrania faktury VAT, do zamówienia wymagane jest podanie danych: nazwa na fakturze VAT (nazwa firmy w przypadku faktury na firmę lub imię i nazwisko w przypadku osoby prywatnej), NIP (w przypadku faktury na firmę), adres (adres siedziby firmy), kod pocztowy, miasto. Zmiana tych danych w późniejszym terminie jest niemożliwa.

BILET VIP - zawiera:
- osobne wejście na teren festiwalu
- wstęp na główny sektor VIP
- bezpłatny catering w strefie VIP
- obsługa kelnerska
- osobna strefa sanitarna przy głównym sektorze
- w cenie biletu do wykorzystania 5 kuponów cateringowych (np. drink/piwo/soft/fast-food do wyboru)

GODZINY OTWARCIA - bramy SUN FESTIVAL otwarte zostaną o godzinie 15:00 a zamknięte o godzinie 03:00.

ZMIANA DANYCH NA BILECIE - udostępniona zostaje jednorazowa, odpłatna możliwość zmiany danych na bilecie, dostępna w szczegółach zamówienia przy danym bilecie.

SZCZEPIENIE COVID - szczepienie nie jest wymagane.

FORMY PŁATNOŚCI PODCZAS WYDARZENIA - na terenie wydarzenia znajdować się będą specjalne miejsca - kantory w których po wpłacie dowolnie zdeklarowanej kwoty (płatne gotówką/kartą płatniczą) uczestnik otrzyma opaskę/kartę umożliwiającą dalsze płatności w punktach bar/gastro na terenie wydarzenia. Nie ma możliwości zapłaty gotówką/kartką bezpośrednio w punktach bar/gastro.

BILET [email protected] - bilet można posiadać w formie wydrukowanej, lub w formie elektronicznej na telefonie.

1. Gdzie odbędzie się festiwal?

Festiwal odbywa się na terenie Nadmorskiego Parku Kultury Lotnisko Bagicz

https://goo.gl/maps/b8Mm5KmBLhMXe2Hy6

2. Jakie będą możliwości dojazdu na teren festiwalu - autobusy miejskie, shuttle, inne.

Wszystkie informacje dotyczące dojazdu do Kołobrzegu oraz z Kołobrzegu na festiwal dostępne są w dedykowanym dokumencie:

https://docs.google.com/document/d/1WxkyAGuIq6IKQr92Sle5uE-XIiqmAdBTdRyUhynR2y4/edit?usp=sharing

Uruchomiliśmy również busy z Kołobrzegu i Ustronia dostępne na stronie www.bus.sunfestival.pl

3. Czy pule biletów są ograniczone?

W tym momencie dostępne są wyłącznie bilety na piątek i sobotę.

4. Czy, aby wejść na festiwal konieczne będzie okazanie dowodu tożsamości?

Tak, przy wejściu na teren trzeba będzie okazać dowód tożsamości, prawo jazdy lub paszport. Można to zrobić również korzystając z aplikacji mobywatel.

5. Jakie są inne, poza polem namiotowym, sposoby noclegu podczas festiwalu?

W Sprzedaży są również pakiety VIP i premium, w których dostępne są specjalne namioty o wysokim standardzie w wersji 2 i 4 osobowej. Są to namioty z łóżkami, pościelą, ręcznikami, stolikami, lampkami, a to wszystko w samym sercu festiwalowych wydarzeń. Na polach czekają na Was bogate strefy gastro oraz toalety i prysznice w oddzielonej od pola basic w strefie.

Więcej informacji znajdziecie w naszej bileterii, gdzie nowe opcje są już dostępne po zalogowaniu na konto.

Cennik:

PAKIET PREMIUM 2 osoby - 3100pln

PAKIET PREMIUM 4 osoby - 5000pln

PAKIET VIP 2 osoby - 4500pln

PAKIET VIP 4 osoby -  7000pln

6. Czy mogę prosić o szczegóły związane z działaniem pola namiotowego? Jak wykupić miejsce?

Aby nocować na polu namiotowym wszystkie osoby muszą wykupić karnet w wersji z polem. Pole namiotowe w cenie 100 zł można kupić po zalogowaniu na swoje konto w bileterii. Miejsca na polu będzie można wykupić również przy wejściu na festiwal.

Pole namiotowe czynne będzie od piątku (29.07) od 10:00 do wtorku (02.08) do 12:00. Na polu namiotowym będą dostępne kontenerowe prysznice i toalety. Na polu nie wolno parkować samochodów. Na terenie pola nie będzie ogólnodostępnego prądu, ale na terenie festiwalu dostępne będą punkty ładowania urządzeń mobilnych.

Regulamin pola namiotowego znajdziecie tutaj: https://sunfestival.pl/regulamin/

7. Czy na terenie festiwalu znajduje się parking?

Tak w około terenu będą dostępne parkingi. Koszt parkingu wynosić będzie od 30 zł do 50 zł za dobę w zależności od miejsca. Parking będzie dostępny w sprzedaży na miejscu przed wejściem na teren festiwalu. Samochodami nie można wjeżdżać na pole namiotowe.

8. Czy na terenie festiwalu znajduje się depozyt?

Tak na terenie festiwalu będą dostępne depozyty w cenie 50 zł. Prosimy mieć jednak na uwadze, że ich Ilość jest ograniczona.

9. Ilu artystów wystąpi na festiwalu? Kiedy poznamy wszystkich?

Wszyscy artyści są już ogłoszeni. Pełny skład znajduje się na stronie: https://sunfestival.pl/artists/

10. Czy na festiwalu planowane są supporty poza głównym lineupem?

Nie, na festiwalu nie są planowane supporty.

11. Czy posiadanie karnetu pozwala na opuszczanie terenu festiwalu?

W miasteczku festiwalowym Sun City może przebywać każda osoba, która posiada karnet/bilet i poruszać się dowolnie między jego strefami, czy też polem namiotowym. Natomiast teren festiwalu, na którym znajdują się sceny i koncerty jest terenem, na które możliwe jest jedno wejście każdego dnia tzn. że po wejściu nie ma już możliwości ponownego wejścia po opuszczeniu terenu koncertów. Ponowne wejście możliwe jest następnego dnia Festiwalu. Natomiast osoby posiadające bilet jednodniowy mogą wyłącznie tego dnia raz wejść na teren festiwalu. Oznacza to, że każdego dnia po wejściu na teren, gdzie znajdują się sceny można ją opuścić tylko raz.

Więcej informacji w regulaminie imprezy: https://sunfestival.pl/regulamin/

12. Jaki będzie system płatności na terenie festiwalu?

Na terenie wydarzenia znajdować się będą specjalne miejsca – kantory. Korzystamy w nich z karty zbliżeniowej, którą otrzymujemy przy wejściu na festiwal (bilet/karnet jest wymieniany na kartę) lub systemu biometrycznego (odcisk palca). W kantorach po wpłacie dowolnie zdeklarowanej kwoty (płatność gotówką lub kartą płatniczą) uczestnik doładowuje kartę umożliwiającą dalsze płatności w punktach bar/gastro na terenie wydarzenia. Nie ma możliwości zapłaty gotówką/kartką bezpośrednio w punktach bar/gastro. Stan konta na karcie można sprawdzić w kantorach przy przed i trakcje transakcji dokonywanych w punktach.

13. Czy można zwrócić zakupione bilety?

Organizator nie umożliwia zwrotu biletu/ów zakupionych na SUN FESTIVAL. Istnieje możliwość jednej zmiany nazwiska posiadacza biletu. Zmiana jest płatna 30 zł i dostępna po zalogowaniu na konto w bileterii.

14. Czy obowiązują zniżki dla osób z niepełnosprawnościami? Czy przewidziane są dla nich ułatwienia dostępu?

Nie ma zniżek dla osób z niepełnosprawnościami ani możliwości wejścia pod scenę, ale na terenie festiwalu będą udostępnione dedykowane wejścia i toalety.

15. Czy na teren festiwalu można przyjechać dzień wcześniej?

Na teren festiwalu wstęp jest w godzinach odbywanie się imprezy lub pola namiotowego. Otwarcie pola namiotowego nie jest jednak jednoznaczne z otwarciem terenu festiwalu.

16. Czy na terenie festiwalu dostępne jest jedzenie?

Na terenie festiwalu będzie dostępne kilka stref gastronomicznych z różnego rodzaju kuchnią. Będą dostępne również opcje wegetariańskie.

17. Czy na teren festiwalu i pola namiotowego można wnosić jedzenie i picie?

Na teren festiwalu zakazane jest: wnoszenie napojów alkoholowych, z wyjątkiem piwa w opakowaniach nie szklanych w ilości 4 sztuki o pojemności 0,5;/szt. (tzw. czteropak) jednorazowo na osobę przy zakwaterowaniu na polu namiotowym oraz środków odurzających. Zakazane jest również wnoszenie napojów bezalkoholowych, z wyjątkiem napojów w opakowaniach plastikowych lub aluminiowych w ilości 6 sztuk o pojemności 2l/szt. jednorazowo na osobę przy zakwaterowaniu. Napoje wymienione wyżej można wnieść przy zakwaterowaniu na pole namiotowe, nie na teren festiwalu, gdzie obywają się koncerty.

W późniejszym czasie na Teren Pola Namiotowego można wnieść alkohol zakupiony wyłącznie na terenie miasteczka festiwalowego.

Na teren pola namiotowego można wnosić jedzenie. Jedzenia nie można wnosić na teren festiwalu, gdzie odbywają się koncerty.

18. Czy na teren festiwalu można wnieść aparat fotograficzny?

Na teren festiwalu można wnosić aparaty amatorskie bez długich obiektywów, wniesienie profesjonalnego sprzętu fotograficznego wymaga akredytacji dziennikarskiej. Zakazane jest wnoszenie selfie sticks.

19. Czy można wejść na teren festiwalu z psem?

Na terenie festiwalu można przebywać wyłącznie z psem przewodnikiem. Inne zwierzęta nie mogą być zabierane na teren.

 

Przewiń do góry